četvrtak, 6. ožujka 2014.

Potresujka

Ča j' to čut, ča j' to čut, ča negde grmi?
Ma ni, ne, to ti se lih malićo zatreslo tle pod nogami.
I tako sakeh par dan. Al morda boje reć, sakeh par večeri. Jušto kad bin otela poć spat. Zmed jedanajste i ure po noće.
Pred jeno mesec dan, bila je jušto ta doba, jedanajst ur, najedanta se j' čulo kot zdugega zagrmet, a mane se j' se stakleno va kuće zatreslo. Oni moj je već napol spal, pa ni niš čul ni oćutil, leh je zanjurgal ča mu mira ne dan, da ča zijan po kuće. Strela ga trefila, ako on ne bi jušto tako spal i da j' celi plafon na njega hitilo. A moglo je hitit, aš je celi plafon kot babin zub. Lih čekan da mi ča na glavu pade odzgora, ma jušto se niš ni ne rabi trest. Tr je dosti da mi kamjon pasa po ceste spred kuće da j' mane nutre kot potres.
Reču da mačke oćute potres i da su jako nervozne. Ma ove moje dve su vajda klokani, a ne mačke. Ni jedan sled se nisu ganule, nisu ni oče otprle dok jih nisan vanka z kuće potirala da moren kuću zapret i poć spat.
Pred par večeri san ja već napol spala, a on je jušto z kundota zilezal.
-Šta je to? Šta se to čulo? Ti ne čuješ? - pital me j' i kot kakov šijun skočil na posteju.
-Ma ki boh ti je? Ča vapiješ, ku vražju mater? Ča ne vidiš da spin? - zanjurgala san ovput ja.
-Pa šta nisi ništa čula, ko da je negdje zagrmilo?
-Ča misliš da se j' opeta zatreslo? Tr je bil potres pred malo...
-Tako mi se čini...
-Kade mi j' mobitel?
-Šta će ti mobitel sad?
-Za videt ako j' ki ča na fejzbuke napisal. Ako j' potres bil, siguro j' neki već pital ako smo se stresli.. Ako ni niš na fejzbuke, onda ni ni bilo niš. Hoj spat. - obrnula san se na drugu stran, aš je na fezbuke već neki neč napisal, a mane je luster jušto nad glavun. - Pišku ćoravu, vajda će zustat gore...
Čera večer, sledić za polnoćun, jušto san pogasila komp i stala se da gren curat. I opeta je zdugega zabrundalo, zagrmelo, a staklo na vrateh je zazvonilo.
-Orko dio - zazijal bi moj nonić da je živ - pa ča j' onisti dole tuliko fažola jil da nas sako malo mora strest?
A morda to onaj tamo dole tanca potresujku s Puston ki mu je jušto sinoć prišal va pakal.
-Joj, ako ti ja jenu potresujku zatancan, vrah ti mater zel....! Pust' me spat!


Nema komentara:

Objavi komentar